logo
Zapomniałeś hasło?
 
:: strona główna arrow Regulamin
Friday, 24 March 2023
line
Regulamin | Drukuj |
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG HopIn.pl ORAZ POWIĄZANYCH USŁUG DODATKOWYCH PRZEZ VARS Sp. z o.o.

Niniejszy Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych zwany dalej Regulaminem określa zakres oraz warunki wykonywania usług HopIn.pl przez VARS. VARS świadczy usługi telekomunikacyjne zgodnie z ustawą Prawo Telekomunikacyjne. Nazwa świadczonych usług to HopIn.pl.

§1 Definicje

Zwroty użyte w Regulaminie oznaczają:
  1. Operator (VARS Sp. z o.o.) - z siedzibą w Sochaczewie 96-500, Lubiejew 31A, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie XVI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000221942, wpisaną pod numerem 3274 do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, będącą podatnikiem podatku od towarów i usług – NIP: 837-16-87-923, REGON: 140002230
  2. Użytkownik - posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych osoba fizyczna, utworzona zgodnie z przepisami prawa osoba prawna lub utworzona zgodnie z przepisami prawa posiadająca zdolność prawną jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która składa Zamówienie Usług.
  3. Billing - szczegółowy wykaz Usług zrealizowanych na rzecz Użytkownika.
  4. Cennik – wykaz cen za połączenia na telefony stacjonarne i komórkowe oraz wykaz cen za usługi i urządzenia, które posiada w swojej ofercie VARS; aktualne ceny dostępne są pod adresem http://www.hopin.pl
  5. Usługi - wymienione w Cenniku usługi; zasady działania oraz szczegółowy opis Usług zawarte są na stronie http://www.hopin.pl
  6. Konto Użytkownika – konto zakładane dla Użytkownika w celu korzystania z usług HopIn.pl, dostępne po zalogowaniu poprzez Panel Użytkownika dostępny pod adresem https://www.hopin.pl. Użytkownik poprzez Konto Użytkownika ma możliwość tworzenia Kont Usług. Operator może zablokować lub usunąć Konto Użytkownika w przypadku zaistnienia zdarzeń określonych w niniejszym regulaminie lub nieprzestrzegania przez Użytkownika postanowień Regulaminu.
  7. login - oznacza indywidualne oznaczenie Użytkownika w sieci HopIn.pl, którym posługuje się on korzystając z Usług.
  8. Hasło - oznacza ciąg znaków wybranych przez Użytkownika w celu zabezpieczenia korzystania z Usług.
  9. Panel Użytkownika – panel konfiguracyjny zlokalizowany pod adresem https://www.hopin.pl pozwalający Użytkownikowi na dokonywanie zmian konfiguracyjnych Usług w ramach udostępnionego konta i w zakresie ustalonym przez Operatora. Panel Użytkownika umożliwia również Użytkownikowi dostęp do rejestru zrealizowanych przez Użytkownika połączeń, doładowania konta, podgląd i możliwość wydruku wystawionych Faktur VAT, jak również należnych Operatorowi i przez niego zaksięgowanych a dokonanych przez Użytkownika płatności. Połączenie z Panelem Użytkownika może odbywać się z wykorzystaniem szyfrowanej transmisji SSL.
  10. Zlecenie Świadczenia Usług - żądanie przez Użytkownika uaktywnienia interesującej go Usługi, po uprzednim zalogowaniu się na konto Użytkownika - poprzez Panel użytkownika: https://www.hopin.pl oraz uregulowania z góry płatności za daną Usługę (PREPAID).
  11. Faktura - faktura VAT , dokument księgowy wystawiany przez Operatora zgodnie z przepisami prawa,
  12. Numer telefonu – numer PSTN, który Użytkownik może zakupić od Operatora. Numer ten umożliwia Użytkownikowi odbiór połączeń z innych sieci na telefonie internetowym Użytkownika. Ważność zakupionego numeru PSTN wynosi 30 dni od daty zakupu. Przydzielony Numer Telefonu zastaje deaktywowany, jeżeli środki dostępne na Koncie Użytkownika są mniejsze niż miesięczna opłata za utrzymanie danego Numeru Telefonu. W przypadku, gdy Użytkownik nie wpłacił za dalsze utrzymanie Numeru Telefonu Operator ma prawo przydzielić dany Numer Telefonu innemu Użytkownikowi.
  13. Konto HopIn – konto rozliczeniowe Użytkownika, założone przez Użytkownika w celu korzystania z usług HopIn.pl. Konto HopIn może być: aktywne, zablokowane lub usunięte. Gdy Konto HopIn jest aktywne Operator utrzymuje gotowość świadczenia Usług danemu Użytkownikowi. Operator może zablokować lub usunąć konto HopIn w przypadku zaistnienia zdarzeń określonych w niniejszym regulaminie lub nieprzestrzegania przez Użytkownika postanowień Regulaminu. Użytkownik może mieć jednocześnie dwa nieaktywne konta HopIn. Dodatkowe konta może Użytkownik aktywować tylko wtedy, gdy liczba nieaktywnych kont jest mniejsza niż dwa.
  14. Blokada konta HopIn – oznacza częściowe lub całkowite ograniczenia w świadczeniu Usługi, nakładane przez Operatora na Użytkownika. Blokada może być nałożona w przypadku zaistnienia zdarzeń określonych w niniejszym Regulaminie lub nieprzestrzegania przez Użytkownika postanowień Regulaminu.
  15. Doładowanie Konta - wpłata pieniężna dokonana przez Użytkownika na rzecz VARS Sp. z o.o. i zaksięgowana na rachunku bankowym firmy VARS bądź zarejestrowana przez partnera firmy VARS obsługującego wpłaty elektroniczne. Doładowanie konta jest przypisane do Konta Użytkownika.
  16. Stan Konta - określony w polskich złotych limit do wykorzystania przez Użytkownika na korzystanie z Usług
  17. Terminal Końcowy VoIP (np. telefon VoIP, bramka VoIP) – odpowiednio skonfigurowane końcowe urządzenie VoIP znajdujące się u klienta, pozwalające na korzystanie z Usług.
  18. Regulamin - niniejszy regulamin.
§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Postanowienia zawarte w niniejszym Regulaminie określają sposób korzystania z Usługi, zakres odpowiedzialności oraz wszelkie inne informacje o charakterze porządkowym.
  2. VARS Sp. z o.o. świadczy Usługi w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie oraz Cenniku.
  3. Zlecenie przez Użytkownika świadczenia usług przez VARS Sp. z o.o. jest tożsame z zapoznaniem się przez Użytkownika z obowiązującym Regulaminem i Cennikiem oraz zaakceptowania postanowień tam zawartych w całości, bez zastrzeżeń.
  4. Świadczenie przez VARS Sp. z o.o. Usługi na rzecz Użytkownika wymaga jednoczesnego spełnienia poniższych warunków:
  5. 4.1. posiadania przez Użytkownika Loginu,
    4.2. złożenia przez Użytkownika Zlecenia świadczenia usług, po uprzednim zaakceptowaniu Regulaminu oraz Cennika
  6. VARS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo odmowy świadczenia Usługi w przypadku, gdy:
  7. 5.1. Użytkownik nie spełnił warunków określonych w pkt. 4 §2 niniejszego Regulaminu,
    5.2. nie istnieją warunki techniczne zapewniające korzystanie z Usługi przez Abonenta lub braku możliwości zapewnienia ich należytej jakości,
    5.3. Użytkownik nie opłacił Usługi,
    5.4. Użytkownik dokonywał lub dokonuje prób wejścia lub włamania się do zasobów informatycznych będących w posiadaniu innych osób lub instytucji,
    5.5. Użytkownik podejmował lub podejmuje działania, które mogą uszkodzić infrastrukturę telekomunikacyjną służącą VARS Sp. z o.o. do świadczenia jakichkolwiek usług, w tym usług telekomunikacyjnych,
    5.6. Użytkownik naruszył lub narusza prywatność innego Użytkownika korzystającego z jakichkolwiek usług świadczonych przez VARS Sp. z o.o.,
    5.7. Użytkownik w sposób rażący naruszył lub narusza postanowienia niniejszego Regulaminu. Ocena charakteru naruszenia należy do VARS Sp. z o.o.
  8. Wysokość opłat za usługi określa Cennik.
  9. Użytkownik ma obowiązek zapoznać się z Cennikiem przed złożeniem Zlecenia na Usługi.
  10. Cennik zawierający aktualne ceny jest dostępny pod adresem http://www.hopin.pl
  11. O zmianach Cennika Operator powiadamia Użytkownika poprzez Panel Użytkownika http://www.hopin.pl oraz poprzez zamieszczenie aktualnego Cennika na stronach http://www.hopin.pl
  12. Zmiany postanowień Regulaminu dokonuje się poprzez zamieszczenie aktualnego Regulaminu na stronach http://www.hopin.pl
  13. Zmienione w trybie opisanym w ustępie poprzedzającym postanowienia Regulaminu oraz Cennika wiążą Użytkownika, jeśli Użytkownik nie wypowie Zlecenia w najbliższym okresie wypowiedzenia.
§3 ZOBOWIĄZANIA UŻYTKOWNIKA
  1. Użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania postanowień Regulaminu i Cennika.
  2. Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji swoich danych teleadresowych, poprzez Panel Użytkownika, dostępny pod adresem https://www.hopin.pl
  3. Użytkownik jest zobowiązany powiadomić Operatora o braku wystawionej Faktury VAT, bądź o braku zaksięgowaniu przez Operatora wpłaconej przez niego kwoty, błędnie wystawionej Fakturze VAT, po upływie terminu przewidzianego do wykonania tych czynności, a w przypadku błędów w wystawionej fakturze VAT w terminie 7 dni od daty jej wystawienia.
§4 OPŁATY I INNE POSTANOWIENIA
  1. Opłaty za świadczenie Usługi przez Operatora są pobierane w systemie pre-paid (płatność z góry), co oznacza iż VARS Sp. z o.o. świadczy na rzecz Użytkownika Usługi wyłącznie do chwili wykorzystania przez Użytkownika kwoty na poczet Usługi.
  2. Wszelkie należności za Usługi płatne są przelewem na rachunek bankowy Operatora podany po zalogowaniu przez Użytkownika do serwisu HopIn.pl.
  3. Za dzień zapłaty uważa się dzień wpływu należności Użytkownika na rachunek bankowy Operatora.
  4. Ważność zakupionego numeru PSTN wynosi 30 dni od daty zakupu odbioru połączeń przychodzących. Przydzielony Numer Telefonu zastaje deaktywowany, jeżeli środki dostępne na Koncie HopIn.pl Użytkownika są mniejsze niż miesięczna opłata za utrzymanie danego Numeru Telefonu. W przypadku, gdy Użytkownik nie wpłacił za dalsze utrzymanie Numeru Telefonu Operator ma prawo przydzielić dany Numer Telefonu innemu Użytkownikowi. Dotyczy to zarówno numeru PSTN w usłudze VoIP jak i Wirtualny Fax.
  5. Jeśli w przeciągu 3 miesięcy od daty zawieszenia usługi wynikłej z pkt 4 § 4 Użytkownik nie skontaktuje się z HopIn.pl oraz nie doładuje konta środkami finansowymi, HopIn.pl może pobrać pozostałą kwotę na koncie użytkownika jako opłatę manipulacyjną. Saldo użytkownika po tej operacji nie może być ujemne.
  6. Operator świadczy Usługi na rzecz Użytkownika wyłącznie do chwili utrzymania w systemie aktywnego konta HopIn.pl.
  7. Operator ma prawo natychmiastowego wstrzymania świadczenia Usługi i/lub zablokowania Konta Użytkownika, w razie zaistnienia któregokolwiek ze zdarzeń określonych w pkt 5 §2.
  8. Faktury VAT dokumentujące wpłaty na poczet Usług są wystawiane na koniec miesiąca w którym wpłaty zostały dokonane na ich łączną kwotę i udostępniane w Panelu Użytkownika. Operator wystawia Faktury bez podpisu wystawcy i odbiorcy, a Użytkownik wyraża na to zgodę.
  9. Faktura VAT wystawiona w sposób określony w pkt 8 §4 nie jest fakturą elektroniczną. Zarówno po stronie Wystawcy jak i Odbiorcy istnieje postać drukowana dokumentu, zmienia się tylko sposób dostarczania wystawionej przez Operatora Faktury VAT. Operator może na zlecenie Użytkownika wystawić Duplikat Faktury VAT i przesłać go przesyłką pocztową.
  10. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za niezgodne z prawem wykorzystanie otrzymanej Faktury VAT, w szczególności zabronione jest: drukowanie więcej niż jednego egzemplarza otrzymanego dokumentu, powielanie, kopiowanie Faktury VAT, zmiana treści dokumentu, czy udostępnianie dokumentu osobom trzecim.
  11. Wszelkie należności za Usługi płatne są w sposób i na zasadach określonych w Cenniku.
  12. Wpłacone przez Użytkownika kwoty nie są zwracane.
  13. Zlecenie świadczenia Usług jest składane przez Użytkownika poprzez zalogowanie się Użytkownika na Konto Użytkownika oraz opłacenie usługi zgodnie z Cennikiem i zgodnie z zasadami określonymi w pkt 1 §4. Opłaty za połączenia telefoniczne i transmisje faxowe są naliczane z dokładnością do jednej sekundy czasu trwania danego połączenia a koszt jest zaokrąglany w górę do pełnego grosza brutto.
  14. Operator zaprzestaje świadczenia na rzecz Użytkownika Usługi z dniem wykorzystania przez Użytkownika opłaty zapłaconej na poczet Usługi i braku wpłaty na poczet kontynuacji Usługi.
  15. Billing jest dostępny dla Użytkownika, po uprzednim zalogowaniu się na Konto Użytkownika wykorzystując Login oraz Hasło.
§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ OPERATORA VARS Sp. z o.o. I REKLAMACJE
  1. Operator VARS Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usług na zasadach określonych przepisami prawa. VARS Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści. VARS Sp. z o.o. nie odpowiada za korzystanie z Usług przez osoby trzecie przy wykorzystaniu Loginu i Hasła Użytkownika. VARS Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe w związku z podaniem niepoprawnych, nieścisłych lub nieprawdziwych danych przy dokonywaniu opłat za Usługę.
  2. VARS Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usług wynikające z faktu niewłaściwego funkcjonowania sieci telekomunikacyjnych innych operatorów telekomunikacyjnych lub dostawców.
  3. VARS Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usług jeżeli jest to związane z niską przepustowością łącza, za pomocą którego Użytkownik jest podłączony do sieci Internet, fluktuacji przepustowości i innych parametrów łącz mających wpływ na jakość przekazu głosu, bądź działania siły wyższej.
  4. Operator nie gwarantuje działania numerów alarmowych. Użytkownik oświadcza, że jest świadomy tego faktu i go akceptuje.
  5. Reklamacja może dotyczyć niewykonania lub nienależytego wykonania Usług przez Operatora, bądź nieprawidłowego naliczenia należności z tytułu świadczenia Usługi.
  6. Reklamacje dotyczące Usług i Rozliczeń należy zgłaszać w terminie 14 dni licząc od daty zdarzenia stanowiącego przedmiot reklamacji, w formie mailowej na adres
  7. Reklamacja powinna odpowiadać aktualnym przepisom Rozporządzenia Ministra Infrastruktury, w sprawie postępowania reklamacyjnego oraz warunków jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej. Reklamacja powinna zawierać Login Użytkownika, który był używany do korzystania z Usług.
  8. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni od daty ich otrzymania.
  9. W przypadku uznania reklamacji za zasadną – kwota wynikająca z reklamacji zostanie zwrócona na Konto Użytkownika do wykorzystania.
§6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Świadczenie usług na rzecz Użytkownika, może być przerwane przez Operatora bez obowiązku zwrotu Użytkownikowi wpłaconych na poczet Usług należności, w przypadku:
  2. 1.1. dołączenia przez Użytkownika do sieci VARS Sp. z o.o. urządzeń nie spełniających wymagań określonych przepisami prawa
    1.2. wykorzystania przez Użytkownika Usług do celów niezgodnych z prawem
    1.3. wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń określonych w pkt 5 §2.
  3. Użytkownik przez kolejne 90 dni nie korzystał z którejkolwiek z Usług.
  4. Operator ma prawo zlikwidować Konto Użytkownika na którym od 6 miesięcy nie było wykonywane żadne zalogowanie do systemu.
  5. Usunięcie konta jest równoznaczne z utratą prawa do rezerwacji przydzielonej numeracji PSTN.
  6. Cesja praw Użytkownika wynikających ze Zlecenia Świadczenia Usług jest wyłączona.
  7. Operator nie gwarantuje bezpieczeństwa przekazu w sieciach telekomunikacyjnych, w szczególności w sieci Internet.
  8. Operator informuje Użytkownika, iż podanie danych osobowych przy korzystaniu z Usług jest dobrowolne, przy czym warunkuje ono wykonanie Usługi przez Operatora na rzecz Użytkownika.
  9. Dane przekazane Operatorowi przez Użytkownika w związku ze składaniem Zamówienia lub w trakcie korzystania z Usług będą wykorzystywane przez Operatora wyłącznie w celu należytego wykonania Usług, chyba że Użytkownik udostępnił je Operatorowi również w innym celu.
  10. Użytkownik wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie danych Użytkownika przez Operatora i przez podmioty, którymi Operator posługuje się przy wykonaniu Usług w celu ich prawidłowego i należytego wykonania.
  11. Użytkownik oświadcza, iż został poinformowany o prawie wglądu i prawie poprawiania swoich danych.
  12. Użytkownik oświadcza, iż jego dane podawane Operatorowi w procesie składania Zamówienia lub trakcie korzystania z Usług są prawdziwe i zgodne z rzeczywistym stanem faktycznym.
  13. Użytkownik wyraża zgodę na przesyłanie informacji handlowych dotyczących usług oferowanych przez VARS Sp. z o.o. oraz jego partnerów na wskazane przez niego konto poczty elektronicznej.
  14. Wpłata jakiejkolwiek kwoty należności na poczet Usług oznacza, iż Użytkownik zapoznał się z Cennikiem oraz Regulaminem i akceptuje ich treść.
  15. Regulamin może być zmieniony w każdym czasie poprzez umieszczenie Regulaminu na stronie http://www.hopin.pl
  16. W sprawach w Regulaminie nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez Polskie Sądy Powszechne.
 


WRÓĆ

Strona Główna

strona główna
nasze usługi
Cennik
Aktualności
Pytania i odpowiedzi
kontakt
dla firm

Przykładowe ceny

Australia 0.08 zł
Austria 0.09 zł
Wyspy Owcze 1.11 zł
Bangladesz 0.21 zł
Suazi 0.77 zł
Macedonia 0.78 zł
Senegal 1.08 zł
Japonia 0.14 zł
Gujana Francus... 1.11 zł
Azerbejdżan 0.85 zł
Malta 0.69 zł
Kamerun 1.26 zł
  • Strona Główna
  • Kontakt
  • Regulamin
© HopIn.pl 2006